Amazfit s-a clasat pe locul 3 în lume pe piața ceasurilor inteligente, după Samsung Electronics și Apple în trimestrul 3 al lui 2021.
Trimestrul 3 a înregistrat livrări globale de 9,9 milioane de unități, stimulând creșterea cu 89% față de aceeași perioadă a anului trecut. În primul trimestru din acest an, Amazfit s-a clasat pentru prima dată cel de-al patrulea cel mai mare furnizor de ceasuri inteligente din lume, după cantități livrate, conform IDC. Totalul livrărilor globale a atins 27,8 milioane în primele nouă luni ale anului 2021.
Amazfit a obținut, de asemenea, un succes remarcabil pe piața internațională, deoarece a reprezentat 61,8% din livrările globale ale companiei în perioada iulie-septembrie 2021. Amazfit a devenit una dintre cele mai populare mărci de purtabile inteligente din Italia și Spania, înregistrând în același timp o creștere cu 150% în vânzări în Germania, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu mii de puncte de vânzare în toată țara, livrările către Turcia au crescut și ele cu 324%, comparativ cu 2020.
Cea mai important creștere a vânzărilor a fost determinată atât de produsele nou adăugate, GTR 2e și GTS 2e la cele mai bine vândute colecții Amazfit GTR 2 și GTS 2 în timpul CES 2021, cât și de lansarea Amazfit T-Rex Pro din martie, din seria de produse dedicate pentru outdoor.
Produsele Amazfit sunt distribuite oficial în România, Bulgaria și Moldova prin Phonetastic GSM. Pentru comenzi și detalii, ne puteți contacta prin email, la comercial@phonetastic.ro.