În perioada 11-14 mai, la Hotel Sheraton, București a avut loc prima ediție a ”Școlii de Business Phonetastic, ediția mai 2021. Participanții au fost studenți în anul II, din cadrul facultăților de management și marketing de la Academia de Studii Economice.
Phonetastic Business School reprezintă viziunea co-proprietarului companiei, George Mocanu ce își dorește să ducă acest business și dincolo de cuvinte, să transmită know how-ul deprins de el și către cei ce sunt la început de drum și încă nu s-au decis spre ce direcții să se îndrepte în viitoarea lor carieră.
”Pentru mine a fost o super experiență. Cel mai mult mi-a plăcut calitatea participanților, au fost 4 zile pline, alături de tineri inteligenți, bine documentați, care și-au păstrat atenția pe toată perioada cursului.
Începând cu această toamnă, ne propunem să dezvoltăm acest concept, să mergem cu el în țară, în marile centre universitare, iar în viitor să construim și o rețea la nivel international de ambasatori Phonetastic.” George Mocanu, co-proprietar Phonetastic GSM.
Mecanismul de participare:
Prin parteneriatul încheiat cu cei de la ASE, am beneficitat de o bază de CV-uri ale studenților ce și-au exprimat acordul să intre în acest program. Ne-am bucurat să vedem că toată munca din spatele selecției zecilor de CV-uri a fost cu folos.
Când am stabilit lista scurtă de participanți, ne-am gândit ca profilul participanților să fie apropiat de cel al ADN-ului Phonetastic, noi fiind o companie atipică. Căutăm oameni curioși, dispuși să cerceteze, să-și pună întrebări, să învețe mai mult, să facă față neprevăzutului, să se adapteze din mers.
Prin acest proces de recrutare indirectă ne-am propus să le oferim studenților o perspectivă nouă care să le explice pe larg ce facem noi, cum facem noi și de ce ar fi bine să fie și ei parte din acest ”noi”.
Acum, după prima ediție, putem spune că văzând interesul studenților și modul cum s-au derulat toate zilele, avem mare încredere în ceea ce va urma, la edițiile viitoare.
Ce poți învăța la Școala de Business Phonetastic?
Dincolo de abilitățile naturale și simțul dezvoltat pentru afaceri, ne dorim să le cultivăm cursanților nevoia de a face un business inteligent, nu doar din instinct, să ia decizii în funcție de factorii relevanți, să învețe de unde să se informeze și ce să facă cu informațiile odată ce au intrat în posesia lor.
Structura cursului:
Proiectul Școlii de business Phonetastic este gândit să se deruleze într-o primă etapă prin prezență fizică: trainer cu până la 10 cursanți, pe o perioadă de 4 zile, cu câte 4 ore de curs pe zi.
Sunt 7 module în total, fiecare include, dincolo de teorie și exemple concrete din viața de business și aplicații pe baza celor învățate la curs, cu participarea colegelor de la HR.
Cursul începe cu o scurtă istorie despre ”Cine este Phonetastic”, apoi aprofundează ”Cercetarea pieței” în care se dorește să se activiteze, urmează ziua 2 cu ”Achiziții” și ”Analiza financiară”, probabil cea mai încărcată zi, ziua 3 este despre ”Vânzări” și ”Relationship”, acolo unde se crează magia, iar în ultima zi prezentăm modulul Operațional și logistică.
În etapa 2, care se derulează în sistem remote, cursanții primesc teme concrete, din activitatea recurentă a oricărui coleg din departamentul comercial al Phonetastic. În funcție de felul în care performează, vom decide cine ni se va alătura și pe termen lung și în ce condiții.
La finalul etapei 2 urmează testarea, la fel de atipică precum întregul proces de recrutare.
Cum a luat ființă Școala de business Phonetastic?
Suntem o firmă în plină dezvoltare, care crește organic. Anul acesta, spre exemplu ne-am propus să creăm 7 noi locuri de muncă, în special în cadrul departamentului comercial. Pe 3 dintre acestea le-am completat deja.
Când am început să căutăm în piață, ne-am dat seama că ceea ce căutăm noi este destul de rar spre deloc. Așa s-a născut școala de business, din nevoia de a recruta și forma acea secțiune din piața muncii dornică de schimbare, dar și de educare într-un business atipic cum este cel în care activează Phonetastic.
Scrută descriere Phonetastic
Phonetastic GSM este unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de distribuție de produse GSM și IT&C din România, cu o prezență activă în 37 de țări, având 120 de furnizori. Comercializăm din stoc peste 500 de SKU-uri, de la telefoane mobile, tablete, laptopuri, smart gadget-uri, până la produse GSM SH și piese de schimb.
Printre clienții din România și din Europa se numără mari jucători din piața de retail, electro-IT, telecomunicații și asigurători.
Compania a fost înființată în 2010, iar activitatea companiei a crescut constant, ajungând în 2020 la o cifră de afaceri de 51,5 de milioane de euro.
Phonetastic Business School este un produs marca Phonetastic GSM.
Pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la hr@phonetastic.ro și marketing@phonetastic.ro sau:
Carmen Brașovean – Human Resources Analyst.